Sessió del 22 de Desembre de 2011

Avui he tingut el plaer altre vegada de poder compartir amb els meus companys les experiències viscudes a cada centre pertinent per realitzar l'anàlisi de cada centre en relació a l'aplicació de les TAC. Aprofitant la vinentesa del bloc, m'agradaria fer-vos en cinc cèntims perquè poguessiu gaudir de les conclusions tan com ho he fet jo.
Una petita mostra a gran escola de la diversitat de centres que existeixen al llarg del recorregut del nostre país. Cadascún d'ells treballa de forma molt diferents les TIC. Majoritàriament però cal dir que a poc a poc es van incorporant a l'aula com un recurs més d'aprenentatge.
Ara bé, cal tenir present en tot moment que el fet que s'incorporin les Tic a cada centre depèn: de  la motivació del centre i de tot l'equip que en forma part i de la implicació per part de tots els agents directes implicats.
En primer lloc, cal que el centre tingui la voluntat d'implementar i incorporar les Tic com a eina de treball i els recursos anirant sorgint, i si no es pot implementar tot amb un curs, doncs s'estudien possibles incorporacions per fases, etc. És a dir, que si es vol és pot, de forma més ràpida o més lenta, però es pot aconseguir, tansols depèn de la predisposició del centre, de l'equip directiu i de l'equip docent a l'hora d'aplicar-les.
És per aquest motiu, que m'agradaria animar des d'aquí, amb el meu petit granet de sorra, a tots els centres a començar aquest viatge al món de les tecnologies i com aquestes poden donar grans resultats a l'aula si ens endinsem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada