Sessió del 15 de desembre de 2011

Aquesta sessió m'ha permés aprofundir en l'adquisició del treball cooperatiu. Posar en comú i decidir els punts rellevants sobre les nostres experiències viscudes a l'escola sempre ens fa situar en una realitat tangible. He pogut descobrir que les diferents idees, opinions i punts de vista es poden concloure en una, on el conscens dels diferents membres és bàsica. I m'he adonat que, perquè això pugui ser factible, cal empatitzar amb tots els components de l'equip. 
Aquestes pràctiques em donen a conèixer la realitat de la meva futura professió, ja que  comporta una gran varietat de relacions humanes, de les quals n'hi ha un nombre important amb altres professionals i companys de feina per tal de que es pugui desenvolupar el ritme adequat a l'aula, sense deixar de banda les famílies pertinents.
Per concloure, m'agradaria refermar la meva posició de treball en equip, que en molts casos, potser conflictiva. Per aquest motiu crec que l'entrenament d'aquestes habilitats i aptituds és vital per aquesta professió i les que mantenen una relació humana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada